?Czy wiesz, jak mierzyć zaangażowanie w influencer marketingu❓
?Czy wiesz, jak mierzyć zaangażowanie w influencer marketingu❓ ?Czy wiesz, jak rozpoznać fake followersów❓ ?Czy wiesz, jak znaleźć wartościowych influenencerów w gąszczu tak wielu kont❓ Jeśli nie, to specjalnie dla Ciebie stworzyliśmy nowy produkt ?? - największą wyszukiwarkę twórców dostarczającą najlepsze dane analityczne o profilach❗? A to wszystko podane w przyjaznej formie i podsumowane na przejrzystych wykresach. Przetestuj bezpłatnie i koniecznie podziel się swoją opinią! Masz czas do 14 lipca 2019 r. ? https://www.whitepress.pl/panel/marketer/influencer #WhitePressInfluencer #Influencer20 #influencermarketing
2019-06-26, 15:26
?Czy wiesz, jak mierzyć zaangażowanie w influencer marketingu❓
?Czy wiesz, jak rozpoznać fake followersów❓
?Czy wiesz, jak znaleźć wartościowych influenencerów w gąszczu tak wielu kont❓

Jeśli nie, to specjalnie dla Ciebie stworzyliśmy nowy produkt ?? - największą wyszukiwarkę twórców dostarczającą najlepsze dane analityczne o profilach❗? A to wszystko podane w przyjaznej formie i podsumowane na przejrzystych wykresach.

Przetestuj bezpłatnie i koniecznie podziel się swoją opinią! Masz czas do 14 lipca 2019 r. ?

https://www.whitepress.pl/panel/marketer/influencer

#WhitePressInfluencer #Influencer20 #influencermarketing
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.