Hallo Warszawa!
Hallo Warszawa! ?Już 17 lutego po raz kolejny widzimy się na CRASH Mondays № 11: Strategia marketingowa [Warszawa], gdzie będzie mowa o strategii marketingowej. A jak wiecie ile głów, tyle pomysłów na stategię i nie każdy jest dobry. Najlepiej uczyć się od najlepszych i nie powielać błędów. Tym bardziej zapraszamy po dawkę wiedzy!?? Kto będzie prelegentem? ? Kinga Fromlewicz l https://www.kingafromlewicz.pl/ ? Filip Iwański l IMAGINE ? Szymon Witczak l BrandBuddies l podcast Drewniane Kwiaty ? Grzegorz Górzyński | Project: People Po więcej szczegółów klikajcie w wydarzenie. Nie zapomnijcie o zapisach. Event organizowany jest przez naszych partnerów More Bananas & CRASH Mondays ??
2020-02-16, 12:35
Hallo Warszawa!

?Już 17 lutego po raz kolejny widzimy się na CRASH Mondays № 11: Strategia marketingowa [Warszawa], gdzie będzie mowa o strategii marketingowej. A jak wiecie ile głów, tyle pomysłów na stategię i nie każdy jest dobry. Najlepiej uczyć się od najlepszych i nie powielać błędów. Tym bardziej zapraszamy po dawkę wiedzy!??

Kto będzie prelegentem?
? Kinga Fromlewicz l https://www.kingafromlewicz.pl/
? Filip Iwański l IMAGINE
? Szymon Witczak l BrandBuddies l podcast Drewniane Kwiaty
? Grzegorz Górzyński | Project: People

Po więcej szczegółów klikajcie w wydarzenie.
Nie zapomnijcie o zapisach. Event organizowany jest przez naszych partnerów More Bananas & CRASH Mondays ??
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.