??O testach A/B słyszał chyba każdy, a wykorzystuje je ten kto chce poprawić konwersje na swojej stronie. Temat niby prosty, ale czasami możemy się zdziwić jak klienci reagują na treść i wygląd naszej reklamy/banera ?. Nam może się wydawać, że wszystko je
??O testach A/B słyszał chyba każdy, a wykorzystuje je ten kto chce poprawić konwersje na swojej stronie. Temat niby prosty, ale czasami możemy się zdziwić jak klienci reagują na treść i wygląd naszej reklamy/banera ?. Nam może się wydawać, że wszystko jest super, a rzeczywisty odbiór będzie zupełnie inny ?. ⚠️ Dlatego warto takie testy przeprowadzać u siebie i adekwatne wyciągać wnioski ⚠️. ? Pod względem SEO ma to znaczenie jakie czynniki rankingowe są brane pod uwagę oraz daje informacje, na które elementy warto zwrócić uwagę przy optymalizacji. ? Potestuj u siebie i sprawdź czy faktycznie Twój komunikat jest atrakcyjny dla klienta ?. Masz szerokie pole do popisu! Do dzieła ???.
2020-03-31, 07:18
??O testach A/B słyszał chyba każdy, a wykorzystuje je ten kto chce poprawić konwersje na swojej stronie. Temat niby prosty, ale czasami możemy się zdziwić jak klienci reagują na treść i wygląd naszej reklamy/banera ?. Nam może się wydawać, że wszystko jest super, a rzeczywisty odbiór będzie zupełnie inny ?.

⚠️ Dlatego warto takie testy przeprowadzać u siebie i adekwatne wyciągać wnioski ⚠️.

? Pod względem SEO ma to znaczenie jakie czynniki rankingowe są brane pod uwagę oraz daje informacje, na które elementy warto zwrócić uwagę przy optymalizacji.

? Potestuj u siebie i sprawdź czy faktycznie Twój komunikat jest atrakcyjny dla klienta ?.

Masz szerokie pole do popisu! Do dzieła ???.
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.