?? Czy wiecie, że już 26 czerwca szykuje się Online Marketing Day, czyli spora dawka darmowej wiedzy od 16 ekspertów digital marketingu? ?‼️A wśród nich jest nasza koleżanka Dorota Gryglak, która opowie o influencer marketingu od przygotowań po realizację
?? Czy wiecie, że już 26 czerwca szykuje się Online Marketing Day, czyli spora dawka darmowej wiedzy od 16 ekspertów digital marketingu? ?‼️A wśród nich jest nasza koleżanka Dorota Gryglak, która opowie o influencer marketingu od przygotowań po realizację kampanii‼️ Oprócz tego podczas konferencji poznasz najlepsze praktyki: ✅ SEO, ✅ content marketingu, ✅ reklamy w Google Ads, ✅ promocji w social media. ? Zarejestruj się już teraz, aby rozpocząć swój #dzienzmarketingiem oraz aby otrzymać fajnie gifty - ebooki, zniżki i darmowe konsultacje. ? Do zobaczenia!??
2020-06-04, 10:42
?? Czy wiecie, że już 26 czerwca szykuje się Online Marketing Day, czyli spora dawka darmowej wiedzy od 16 ekspertów digital marketingu? ?‼️A wśród nich jest nasza koleżanka Dorota Gryglak, która opowie o influencer marketingu od przygotowań po realizację kampanii‼️

Oprócz tego podczas konferencji poznasz najlepsze praktyki:
✅ SEO,
✅ content marketingu,
✅ reklamy w Google Ads,
✅ promocji w social media.

? Zarejestruj się już teraz, aby rozpocząć swój #dzienzmarketingiem oraz aby otrzymać fajnie gifty - ebooki, zniżki i darmowe konsultacje. ?

Do zobaczenia!??
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.