⚠️ Mamy dla Was praktyczny poradnik od Newspoint ? „JAK ODNOSIĆ KORZYŚCI Z SOCIAL MEDIA?", a w nim porady TOP specjalistów z branży, w tym komentarze ekspertów WhitePress:
⚠️ Mamy dla Was praktyczny poradnik od Newspoint ? „JAK ODNOSIĆ KORZYŚCI Z SOCIAL MEDIA?", a w nim porady TOP specjalistów z branży, w tym komentarze ekspertów WhitePress: ➡️ Tomasz Biegun odpowiada jak działania social media przekładają się na wzmocnienie SEO. ➡️ Patrycja Górecka-Butora opracowała temat "Instagram, YouTube, TikTok - buduj społeczność miesiącami, albo zaangażuj influencerów". ? Pobierz tutaj: https://bit.ly/3bhCXLx ? ❓ Dlaczego warto pobrać tego darmowego e-booka? To ponad 8️⃣0️⃣ stron innowacyjnych wskazówek i pomysłów na kampanie w mediach społecznościowych, wyników najświeższych badań oraz przykładów wykorzystania mediów społecznościowych przez krajowych graczy.? Z poradnika dowiesz się o: ✅głównych powodach niepowodzeń start-upów; ✅etapach dojrzałości firm w social media; ✅marketingowych taktykach wspieranych przez social media; ✅wyborze właściwych platform social media, aby dotrzeć do swoich odbiorców; ✅utrzymywaniu klientów i przyciąganiu leadów marketingowych i sprzedażowych; ✅dbaniu o employer branding; ✅analizie konkurencji; ✅monitoringu social media; ✅ustalaniu właściwego czasu publikowania postów.
2020-09-01, 17:56
⚠️ Mamy dla Was praktyczny poradnik od Newspoint ? „JAK ODNOSIĆ KORZYŚCI Z SOCIAL MEDIA?", a w nim porady TOP specjalistów z branży, w tym komentarze ekspertów WhitePress:

➡️ Tomasz Biegun odpowiada jak działania social media przekładają się na wzmocnienie SEO.

➡️ Patrycja Górecka-Butora opracowała temat "Instagram, YouTube, TikTok - buduj społeczność miesiącami, albo zaangażuj influencerów".

? Pobierz tutaj: https://bit.ly/3bhCXLx ?

❓ Dlaczego warto pobrać tego darmowego e-booka? To ponad 8️⃣0️⃣ stron innowacyjnych wskazówek i pomysłów na kampanie w mediach społecznościowych, wyników najświeższych badań oraz przykładów wykorzystania mediów społecznościowych przez krajowych graczy.?

Z poradnika dowiesz się o:

✅głównych powodach niepowodzeń start-upów;
✅etapach dojrzałości firm w social media;
✅marketingowych taktykach wspieranych przez social media;
✅wyborze właściwych platform social media, aby dotrzeć do swoich odbiorców;
✅utrzymywaniu klientów i przyciąganiu leadów marketingowych i sprzedażowych;
✅dbaniu o employer branding;
✅analizie konkurencji;
✅monitoringu social media;
✅ustalaniu właściwego czasu publikowania postów.
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.