⚠️ Mamy dla Was praktyczny poradnik od Newspoint ? „JAK ODNOSIĆ KORZYŚCI Z SOCIAL MEDIA?", a w nim porady TOP specjalistów z branży, w tym komentarze ekspertów WhitePress:
⚠️ Mamy dla Was praktyczny poradnik od Newspoint ? „JAK ODNOSIĆ KORZYŚCI Z SOCIAL MEDIA?", a w nim porady TOP specjalistów z branży, w tym komentarze ekspertów WhitePress:
➡️ Tomasz Biegun odpowiada jak działania social media przekładają się na wzmocnienie SEO.
➡️ Patrycja Górecka-Butora opracowała temat "Instagram, YouTube, TikTok - buduj społeczność miesiącami, albo zaangażuj influencerów".
? Pobierz tutaj: https://bit.ly/3bhCXLx ?
❓ Dlaczego warto pobrać tego darmowego e-booka? To ponad 8️⃣0️⃣ stron innowacyjnych wskazówek i pomysłów na kampanie w mediach społecznościowych, wyników najświeższych badań oraz przykładów wykorzystania mediów społecznościowych przez krajowych graczy.?
Z poradnika dowiesz się o:
✅głównych powodach niepowodzeń start-upów;
✅etapach dojrzałości firm w social media;
✅marketingowych taktykach wspieranych przez social media;
✅wyborze właściwych platform social media, aby dotrzeć do swoich odbiorców;
✅utrzymywaniu klientów i przyciąganiu leadów marketingowych i sprzedażowych;
✅dbaniu o employer branding;
✅analizie konkurencji;
✅monitoringu social media;
✅ustalaniu właściwego czasu publikowania postów.
2020-09-01, 17:56
⚠️ Mamy dla Was praktyczny poradnik od Newspoint ? „JAK ODNOSIĆ KORZYŚCI Z SOCIAL MEDIA?", a w nim porady TOP specjalistów z branży, w tym komentarze ekspertów WhitePress:➡️ Tomasz Biegun odpowiada jak działania social media przekładają się na wzmocnienie SEO.
➡️ Patrycja Górecka-Butora opracowała temat "Instagram, YouTube, TikTok - buduj społeczność miesiącami, albo zaangażuj influencerów".
? Pobierz tutaj: https://bit.ly/3bhCXLx ?
❓ Dlaczego warto pobrać tego darmowego e-booka? To ponad 8️⃣0️⃣ stron innowacyjnych wskazówek i pomysłów na kampanie w mediach społecznościowych, wyników najświeższych badań oraz przykładów wykorzystania mediów społecznościowych przez krajowych graczy.?
Z poradnika dowiesz się o:
✅głównych powodach niepowodzeń start-upów;
✅etapach dojrzałości firm w social media;
✅marketingowych taktykach wspieranych przez social media;
✅wyborze właściwych platform social media, aby dotrzeć do swoich odbiorców;
✅utrzymywaniu klientów i przyciąganiu leadów marketingowych i sprzedażowych;
✅dbaniu o employer branding;
✅analizie konkurencji;
✅monitoringu social media;
✅ustalaniu właściwego czasu publikowania postów.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx