Branża hazardowa musi się liczyć z wieloma obostrzeniami, także w kwestii reklamy i promocji. Aby prowadzić taką działalność potrzebne jest zezwolenie, a przepisy restrykcyjnie definiują sposoby informowania o jej aktywności. Nasz ekspert radzi, jak w tak
Branża hazardowa musi się liczyć z wieloma obostrzeniami, także w kwestii reklamy i promocji. Aby prowadzić taką działalność potrzebne jest zezwolenie, a przepisy restrykcyjnie definiują sposoby informowania o jej aktywności. Nasz ekspert radzi, jak w takiej sytuacji nie narazić się na kary. https://www.whitepress.pl/baza-wiedzy/406/reklama-gier-hazardowych
2017-03-01, 11:55
Branża hazardowa musi się liczyć z wieloma obostrzeniami, także w kwestii reklamy i promocji. Aby prowadzić taką działalność potrzebne jest zezwolenie, a przepisy restrykcyjnie definiują sposoby informowania o jej aktywności. Nasz ekspert radzi, jak w takiej sytuacji nie narazić się na kary.

https://www.whitepress.pl/baza-wiedzy/406/reklama-gier-hazardowych
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy