Whitepress na #e-biznes festiwal juź w najbliższy czwartek
Patrzysz na kampanie konkurencji, myślisz „wow” i chciałbyś sam wywołać taki efekt? Zastanawiasz się, jak zaangażować społeczność za pomocą Snapchata? A może chciałbyś dowiedzieć się, jak efektywnie wykorzystać dane, które Twoi klienci zostawiają podczas wizyty w Twoim e-sklepie? Odpowiedź na te pytania - i setki innych - znajdziesz na tegorocznym #e-biznes festiwalu!
2015-11-03, 09:00

#e-biznes festiwal jest bezpłatną konferencją prezentującą aktualne trendy w e-marketingu oraz zastosowania Internetu i nowych technologii w biznesie. Pierwsza edycja festiwalu miała miejsce  w 2011 roku i od tej pory rokrocznie odbywa się w największych miastach w całej Polsce. Przez ostatnie 4 lata uczestnicy #ebiznesfest mieli okazję zapoznać się z praktyczną wiedzą osób z branży, dotyczącą zagadnień związanych z e-biznesem, marketingiem internetowym, analityką i tematami pokrewnymi. Misja #e-biznes festiwalu pozostała niezmienna od samego początku – chcemy realnie wpływać na polski rynek e-biznesu i zmieniać spojrzenie na e-marketing. Organizatorem wydarzenia jest Fundacja Studenckie Forum Business Centre Club. Patronat strategiczny nad projektem objęło Województwo Małopolskie.

Podczas #e-biznes festiwalu zarówno profesjonaliści należący już do branży związanej z e-biznesem, jak i entuzjaści e-marketingu, mogą zdobyć najświeższą wiedzę branżową. Co ważne, podczas konferencji skupiamy się na przekazaniu praktycznych informacji i rozwiązań, które można zastosować we własnym zakresie. Jak to robimy? Zapraszamy najlepszych ekspertów z dziedzin pokrewnych e-marketingowi z całej Polski.

W tym roku postaramy się poruszyć kilka z najbardziej palących tematów związanych z e-biznesem. Pokażemy, w jaki sposób dobrze wykorzystać nowe media społecznościowe, takie jak: Spanchat, Vine czy - ciągle nieodkryty na dobre w Polsce – Twitter. Skupimy się także na korzyściach płynących ze stale szybko rozwijającej się analityki oraz tym, jak wykorzystać analizę danych w marketingu. Wyjaśnimy też, dlaczego Internet of Everything jest pojęciem, którego nie można bagatelizować.

Na #e-biznes festiwalu reprezentować będzie nasz Product Manager - Tomasz Stopka. Tomek opowie o wykorzystaniu działań Content Marketingowych przy promocji stron w organicznych wynikach wyszukiwania. Wspomni pewnie teź coś nie coś o projekcie Nowa Koncepcja SEO. Temat prezentacji to: "Nowa Koncepcja SEO: Promocja strony z użyciem Content Marketingu".

Formuła #e-biznes festiwalu jest prosta - podczas każdej edycji odwiedzamy różne miasta, gdzie organizujemy jednodniowe wydarzenia składające się na roadshow po Polsce. W tym roku będziemy w Lublinie (21 października), Warszawie (22 października), Gdańsku (27 października), Wrocławiu (28 października) i Katowicach (29 października). Wszystkie drogi prowadzą jednak do Krakowa - to tutaj w dniach 5 i 6 listopada odbędzie się wielki finał V. edycji #e-biznes festiwal.

Nie możesz się doczekać? Chcesz wiedzieć więcej? Odwiedź nas na ebiznesfest.pl lub na naszym profilu na Facebook’u - facebook.com/ebiznesfest i dołącz do nas w jednym z miast! Jeśli podoba Ci się idea festiwalu - podziel się nią z innymi - oficjalny hashtag wydarzenia to #ebiznesfest!

KONTAKT / AUTOR
Paweł Strykowski
CEO
WhitePress
695863031
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.