„Tylko analizując ogromne zasoby danych, skutecznie możemy podejmować decyzje marketingowe", tylko jak analizować te dane❓??
„Tylko analizując ogromne zasoby danych, skutecznie możemy podejmować decyzje marketingowe", tylko jak analizować te dane❓??
Odpowiedzią na potrzeby rynku jest właśnie wydany przez Newspoint poradnik o Audytach mediowych, z którego dowiesz się:
➡Czym jest audyt mediowy?
➡Jakie informacje uzyskasz, wykonując audyt?
➡Jakie kanały mogą podlegać badaniu?
➡Czy każdy content to gwarancja sukcesu?
Treści merytoryczne urozmaicone są komentarzami ekspertów:
?Robert Stalmach - Newspoint,
?Anna Ledwoń - Blacha - More Bananas,
?Maciej Gałecki - Bluerank,
?Judyta Mojżesz-Zimonczyk - INIS - efektywne kampanie online,
?Marta Stefańska - Burda International Poland,
?Katarzyna Biegun - WhitePress.
Pobierz koniecznie❗
2019-05-21, 13:36
„Tylko analizując ogromne zasoby danych, skutecznie możemy podejmować decyzje marketingowe", tylko jak analizować te dane❓??Odpowiedzią na potrzeby rynku jest właśnie wydany przez Newspoint poradnik o Audytach mediowych, z którego dowiesz się:
➡Czym jest audyt mediowy?
➡Jakie informacje uzyskasz, wykonując audyt?
➡Jakie kanały mogą podlegać badaniu?
➡Czy każdy content to gwarancja sukcesu?
Treści merytoryczne urozmaicone są komentarzami ekspertów:
?Robert Stalmach - Newspoint,
?Anna Ledwoń - Blacha - More Bananas,
?Maciej Gałecki - Bluerank,
?Judyta Mojżesz-Zimonczyk - INIS - efektywne kampanie online,
?Marta Stefańska - Burda International Poland,
?Katarzyna Biegun - WhitePress.
Pobierz koniecznie❗
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx