Co dwie głowy to nie jedna… My poszliśmy o krok dalej!? ?Naszą książkę o influencer marketingu tworzy 3 autorów:
Co dwie głowy to nie jedna… My poszliśmy o krok dalej!? ?Naszą książkę o influencer marketingu tworzy 3 autorów: Patrycja Górecka-Butora - szkoleniowiec, wykładowca akademicki i praktyk influencer marketingu, Paweł Strykowski - CEO WhitePress oraz Katarzyna Biegun, która realizowała kampanie naszych kluczowych Klientów. Obiecujemy, że książka będzie pełna wiedzy??? Znajdziesz w niej: ☑ praktyczne wskazówki, ☑ case studies, ☑ zestawienie blisko 200 influencerów, ☑ wyniki badania „Influencer marketing – efektywność i trendy 2019” ☑ wypowiedzi influencerów, marketerów, twórców narzędzi.
2019-02-20, 15:04
Co dwie głowy to nie jedna… My poszliśmy o krok dalej!? ?Naszą książkę o influencer marketingu tworzy 3 autorów:

Patrycja Górecka-Butora - szkoleniowiec, wykładowca akademicki i praktyk influencer marketingu, Paweł Strykowski - CEO WhitePress oraz
Katarzyna Biegun, która realizowała kampanie naszych kluczowych Klientów.

Obiecujemy, że książka będzie pełna wiedzy???
Znajdziesz w niej:

☑ praktyczne wskazówki,
☑ case studies,
☑ zestawienie blisko 200 influencerów,
☑ wyniki badania „Influencer marketing – efektywność i trendy 2019”
☑ wypowiedzi influencerów, marketerów, twórców narzędzi.
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy