Co dwie głowy to nie jedna… My poszliśmy o krok dalej!? ?Naszą książkę o influencer marketingu tworzy 3 autorów:
Co dwie głowy to nie jedna… My poszliśmy o krok dalej!? ?Naszą książkę o influencer marketingu tworzy 3 autorów: Patrycja Górecka-Butora - szkoleniowiec, wykładowca akademicki i praktyk influencer marketingu, Paweł Strykowski - CEO WhitePress oraz Katarzyna Biegun, która realizowała kampanie naszych kluczowych Klientów. Obiecujemy, że książka będzie pełna wiedzy??? Znajdziesz w niej: ☑ praktyczne wskazówki, ☑ case studies, ☑ zestawienie blisko 200 influencerów, ☑ wyniki badania „Influencer marketing – efektywność i trendy 2019” ☑ wypowiedzi influencerów, marketerów, twórców narzędzi.
2019-02-20, 15:04
Co dwie głowy to nie jedna… My poszliśmy o krok dalej!? ?Naszą książkę o influencer marketingu tworzy 3 autorów:

Patrycja Górecka-Butora - szkoleniowiec, wykładowca akademicki i praktyk influencer marketingu, Paweł Strykowski - CEO WhitePress oraz
Katarzyna Biegun, która realizowała kampanie naszych kluczowych Klientów.

Obiecujemy, że książka będzie pełna wiedzy???
Znajdziesz w niej:

☑ praktyczne wskazówki,
☑ case studies,
☑ zestawienie blisko 200 influencerów,
☑ wyniki badania „Influencer marketing – efektywność i trendy 2019”
☑ wypowiedzi influencerów, marketerów, twórców narzędzi.
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.