Analiza danych – klucz do sukcesu w realizacji kampanii marketingowych ???
Analiza danych – klucz do sukcesu w realizacji kampanii marketingowych ??? Dzięki Influencers WhiteList, czyli zestawieniu ponad 200 najbardziej inspirujących profili polskich influencerów możecie zobaczyć, którzy twórcy wyróżniają się pod względem rzetelności, profesjonalizmu i skuteczności we współpracy. W zestawieniu znajdziecie wskaźniki takie jak: ☑ zaangażowanie, ☑ współczynnik popularności, ☑ liczba wzmianek w mediach, ☑ ekwiwalent reklamowy. Analityką zajęli się nasi oficjalni partnerzy IMM oraz Newspoint Influencers WhiteList znajdziecie w pierwszej polskiej książce o influencer marketingu!???? Zapisz się, aby otrzymać kod rabatowy!
2019-02-07, 15:20
Analiza danych – klucz do sukcesu w realizacji kampanii marketingowych ???

Dzięki Influencers WhiteList, czyli zestawieniu ponad 200 najbardziej inspirujących profili polskich influencerów możecie zobaczyć, którzy twórcy wyróżniają się pod względem rzetelności, profesjonalizmu i skuteczności we współpracy.

W zestawieniu znajdziecie wskaźniki takie jak:

☑ zaangażowanie,
☑ współczynnik popularności,
☑ liczba wzmianek w mediach,
☑ ekwiwalent reklamowy.
Analityką zajęli się nasi oficjalni partnerzy IMM oraz Newspoint

Influencers WhiteList znajdziecie w pierwszej polskiej książce o influencer marketingu!????

Zapisz się, aby otrzymać kod rabatowy!
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.