WhitePress na konferencji Power of Content Marketing
Już w najbliższy czwartek weźmiemy udział w konferencji Power of Content Marketing, która odbędzie się w Warszawie. Podczas konferencji będziemy mogli zaprezentować naszą platformę w formie krótkiego wystąpienia oraz materiałów reklamowych.
2015-05-24, 22:15

Program Power of Content Marketing 2015 powstał by pokazać, że skuteczne działania content marketing przynoszą realne pieniądze.  Międzynarodowi eksperci opowiedzą o swoich doświadczeniach w realizacji projektów content marketing, a każdy uczestnik będzie mógł wykorzystać ich wiedzę w swojej pracy.

Wśród prelengentów są: Rainer Burkhardt, Paweł Tkaczyk, Primož Inkret. Konferencja przeznaczona jest dla dyrektorów oraz specjalistów do spraw marketingu, dyrektorów oraz specjalistów do spraw komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej, managerów agencji reklamowych i marketingowych, specjalistów do spraw komunikacji w mediach społecznościowych, specjalistów zajmujących się zarządzeniem i tworzeniem contentu. Więcej: http://www.powerofcontentmarketing.com/

Prezentację WhitePress poprowadzi Paweł Strykowski.

Zapraszamy serdecznie - liczymy na owocne dyskusje i nowe kontakty.

KONTAKT / AUTOR
Paweł Strykowski
CEO
WhitePress
695863031
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.