Macie już plany na dzisiejsze przedpołudnie? Jeśli nie, to zaparzcie dobrą kawę ☕️ i punkt 11:00 odpalcie zorganizowaną przez Kohai.content debatę: Jak trafić z komunikacją do Pokolenia Z? Link do bezpłatnego zapisu. ➡ https://wp2go.net/gq6d
Macie już plany na dzisiejsze przedpołudnie? Jeśli nie, to zaparzcie dobrą kawę ☕️ i punkt 11:00 odpalcie zorganizowaną przez Kohai.content debatę: Jak trafić z komunikacją do Pokolenia Z? Link do bezpłatnego zapisu. ➡ https://wp2go.net/gq6d W programie webinaru m.in. o tym, jakie komunikaty najlepiej trafiają do Zetek, czy warto wykorzystać social media w działaniach marketingowych oraz o influencer marketingu. W debacie wezmą udział: ? Anna Halama z WhitePress® ? Paulina Szczubidło z Sempai ? Damian Jemioło z Nowego Marketingu ? Prowadząca: Katarzyna Sikora-Protasiuk, brand managerka Kohai.
2022-06-14, 08:45
Macie już plany na dzisiejsze przedpołudnie? Jeśli nie, to zaparzcie dobrą kawę ☕️ i punkt 11:00 odpalcie zorganizowaną przez Kohai.content debatę: Jak trafić z komunikacją do Pokolenia Z? Link do bezpłatnego zapisu. ➡ https://wp2go.net/gq6d

W programie webinaru m.in. o tym, jakie komunikaty najlepiej trafiają do Zetek, czy warto wykorzystać social media w działaniach marketingowych oraz o influencer marketingu.

W debacie wezmą udział:
? Anna Halama z WhitePress®
? Paulina Szczubidło z Sempai
? Damian Jemioło z Nowego Marketingu
? Prowadząca: Katarzyna Sikora-Protasiuk, brand managerka Kohai.
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.