W poniedziałek do kawy ☕ polecamy ciekawy artykuł z naszej bazy wiedzy. Tym razem Paulina Bajorowicz zajęła się tematem duplicate content 📄📄. Mamy z nim do czynienia, gdy identyczne lub bardzo podobne treści znajdują się w różnych miejscach w Internecie.
W poniedziałek do kawy ☕ polecamy ciekawy artykuł z naszej bazy wiedzy. Tym razem Paulina Bajorowicz zajęła się tematem duplicate content 📄📄. Mamy z nim do czynienia, gdy identyczne lub bardzo podobne treści znajdują się w różnych miejscach w Internecie. Zduplikowana treść, zwłaszcza na naszej własnej stronie, to trochę jak serwowanie tego samego dania na każdy posiłek. Tekst szybko „przeje się” naszym użytkownikom, a może nawet ich zirytuje. Dodatkowo Google może wyświetlać w wynikach wyszukiwania 🔎 nie tę stronę, na której faktycznie nam zależy przy określonym zapytaniu. Jeszcze gorzej, jeżeli tekst skopiowaliśmy z cudzej strony, lub to ktoś podkradł ją z naszej. Tego rodzaju duplikacja może wpłynąć na autorytet i wiarygodność witryny, ponieważ wyszukiwarka może mieć problem z ustaleniem oryginalnego źródła treści lub z priorytetyzacją stron. Z naszego artykułu dowiesz się m.in. jak uniknąć duplikacji i co zrobić jeśli już do niej dojdzie. Paulina Bajorowicz podpowiada, jak zidentyfikować duplicate content i wskazać Google, która treść jest preferowana, czyli oryginalna. 👇
2024-07-15, 10:36
W poniedziałek do kawy ☕ polecamy ciekawy artykuł z naszej bazy wiedzy. Tym razem Paulina Bajorowicz zajęła się tematem duplicate content 📄📄. Mamy z nim do czynienia, gdy identyczne lub bardzo podobne treści znajdują się w różnych miejscach w Internecie.

Zduplikowana treść, zwłaszcza na naszej własnej stronie, to trochę jak serwowanie tego samego dania na każdy posiłek. Tekst szybko „przeje się” naszym użytkownikom, a może nawet ich zirytuje. Dodatkowo Google może wyświetlać w wynikach wyszukiwania 🔎 nie tę stronę, na której faktycznie nam zależy przy określonym zapytaniu.

Jeszcze gorzej, jeżeli tekst skopiowaliśmy z cudzej strony, lub to ktoś podkradł ją z naszej. Tego rodzaju duplikacja może wpłynąć na autorytet i wiarygodność witryny, ponieważ wyszukiwarka może mieć problem z ustaleniem oryginalnego źródła treści lub z priorytetyzacją stron.

Z naszego artykułu dowiesz się m.in. jak uniknąć duplikacji i co zrobić jeśli już do niej dojdzie. Paulina Bajorowicz podpowiada, jak zidentyfikować duplicate content i wskazać Google, która treść jest preferowana, czyli oryginalna. 👇
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.