Ciekawi Cię, co zmieniło się w czerwcu w branży SEO? 🤔 Już spieszymy z naszym comiesięcznym podsumowaniem! 👇
Ciekawi Cię, co zmieniło się w czerwcu w branży SEO? 🤔 Już spieszymy z naszym comiesięcznym podsumowaniem! 👇 🔴 Gigant z Mountain View po dwóch miesiącach przerwy od aktualizacji (ostatnie miały miejsce w marcu i kwietniu 2024), wdrożył June Spam Update 🗑️. Celem trwającej od 20 do 27 czerwca aktualizacji, była poprawa jakości wyszukiwania poprzez identyfikację i penalizację stron internetowych oraz udoskonalenie możliwości wykrywania spamu przez Google. 🔴 Google wycofuje wprowadzoną w 2021 r. na urządzenia mobilne oraz w 2022 r. na desktopowe, funkcję continuous scrolling ⏬, czyli nieskończone przewijanie wyników. Wcześniej użytkownicy mogli scrollować w dół, aby ładować kolejne rezultaty na stronie wyników wyszukiwania. Teraz Google wraca do klasycznej paginacji, twierdząc, że zmiana ta przyspieszy dostarczanie wyników. W kolejnych dniach continuous scrolling powinno zniknąć z urządzeń desktopowych. Zmiana na urządzeniach mobilnych ma być wprowadzona w przyszłym miesiącu. 🔴 Właściciele stron e-commerce 🛒, korzystający z Merchant Center, mogą teraz mierzyć skuteczność ekspozycji list produktów widocznych w wynikach wyszukiwania. Raport jest dostępny w zakładce obrazy w Google Search Console. Zawiera nowe filtry 🔎, które umożliwiają przeglądanie danych o listach produktów według takich wymiarów, jak kraj, urządzenie i kategoria produktu. Co sądzisz o najnowszych zmianach? Daj znać w komentarzu! 👇
2024-07-02, 10:00
Ciekawi Cię, co zmieniło się w czerwcu w branży SEO? 🤔 Już spieszymy z naszym comiesięcznym podsumowaniem! 👇

🔴 Gigant z Mountain View po dwóch miesiącach przerwy od aktualizacji (ostatnie miały miejsce w marcu i kwietniu 2024), wdrożył June Spam Update 🗑️. Celem trwającej od 20 do 27 czerwca aktualizacji, była poprawa jakości wyszukiwania poprzez identyfikację i penalizację stron internetowych oraz udoskonalenie możliwości wykrywania spamu przez Google.

🔴 Google wycofuje wprowadzoną w 2021 r. na urządzenia mobilne oraz w 2022 r. na desktopowe, funkcję continuous scrolling ⏬, czyli nieskończone przewijanie wyników. Wcześniej użytkownicy mogli scrollować w dół, aby ładować kolejne rezultaty na stronie wyników wyszukiwania. Teraz Google wraca do klasycznej paginacji, twierdząc, że zmiana ta przyspieszy dostarczanie wyników. W kolejnych dniach continuous scrolling powinno zniknąć z urządzeń desktopowych. Zmiana na urządzeniach mobilnych ma być wprowadzona w przyszłym miesiącu.

🔴 Właściciele stron e-commerce 🛒, korzystający z Merchant Center, mogą teraz mierzyć skuteczność ekspozycji list produktów widocznych w wynikach wyszukiwania. Raport jest dostępny w zakładce obrazy w Google Search Console. Zawiera nowe filtry 🔎, które umożliwiają przeglądanie danych o listach produktów według takich wymiarów, jak kraj, urządzenie i kategoria produktu.

Co sądzisz o najnowszych zmianach? Daj znać w komentarzu! 👇
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.