Ciekawi Cię, co zmieniło się w czerwcu w branży SEO? 🤔 Już spieszymy z naszym comiesięcznym podsumowaniem! 👇
Ciekawi Cię, co zmieniło się w czerwcu w branży SEO? 🤔 Już spieszymy z naszym comiesięcznym podsumowaniem! 👇
🔴 Gigant z Mountain View po dwóch miesiącach przerwy od aktualizacji (ostatnie miały miejsce w marcu i kwietniu 2024), wdrożył June Spam Update 🗑️. Celem trwającej od 20 do 27 czerwca aktualizacji, była poprawa jakości wyszukiwania poprzez identyfikację i penalizację stron internetowych oraz udoskonalenie możliwości wykrywania spamu przez Google.
🔴 Google wycofuje wprowadzoną w 2021 r. na urządzenia mobilne oraz w 2022 r. na desktopowe, funkcję continuous scrolling ⏬, czyli nieskończone przewijanie wyników. Wcześniej użytkownicy mogli scrollować w dół, aby ładować kolejne rezultaty na stronie wyników wyszukiwania. Teraz Google wraca do klasycznej paginacji, twierdząc, że zmiana ta przyspieszy dostarczanie wyników. W kolejnych dniach continuous scrolling powinno zniknąć z urządzeń desktopowych. Zmiana na urządzeniach mobilnych ma być wprowadzona w przyszłym miesiącu.
🔴 Właściciele stron e-commerce 🛒, korzystający z Merchant Center, mogą teraz mierzyć skuteczność ekspozycji list produktów widocznych w wynikach wyszukiwania. Raport jest dostępny w zakładce obrazy w Google Search Console. Zawiera nowe filtry 🔎, które umożliwiają przeglądanie danych o listach produktów według takich wymiarów, jak kraj, urządzenie i kategoria produktu.
Co sądzisz o najnowszych zmianach? Daj znać w komentarzu! 👇
2024-07-02, 10:00
Ciekawi Cię, co zmieniło się w czerwcu w branży SEO? 🤔 Już spieszymy z naszym comiesięcznym podsumowaniem! 👇🔴 Gigant z Mountain View po dwóch miesiącach przerwy od aktualizacji (ostatnie miały miejsce w marcu i kwietniu 2024), wdrożył June Spam Update 🗑️. Celem trwającej od 20 do 27 czerwca aktualizacji, była poprawa jakości wyszukiwania poprzez identyfikację i penalizację stron internetowych oraz udoskonalenie możliwości wykrywania spamu przez Google.
🔴 Google wycofuje wprowadzoną w 2021 r. na urządzenia mobilne oraz w 2022 r. na desktopowe, funkcję continuous scrolling ⏬, czyli nieskończone przewijanie wyników. Wcześniej użytkownicy mogli scrollować w dół, aby ładować kolejne rezultaty na stronie wyników wyszukiwania. Teraz Google wraca do klasycznej paginacji, twierdząc, że zmiana ta przyspieszy dostarczanie wyników. W kolejnych dniach continuous scrolling powinno zniknąć z urządzeń desktopowych. Zmiana na urządzeniach mobilnych ma być wprowadzona w przyszłym miesiącu.
🔴 Właściciele stron e-commerce 🛒, korzystający z Merchant Center, mogą teraz mierzyć skuteczność ekspozycji list produktów widocznych w wynikach wyszukiwania. Raport jest dostępny w zakładce obrazy w Google Search Console. Zawiera nowe filtry 🔎, które umożliwiają przeglądanie danych o listach produktów według takich wymiarów, jak kraj, urządzenie i kategoria produktu.
Co sądzisz o najnowszych zmianach? Daj znać w komentarzu! 👇
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx