W przeciągu dwóch miesięcy od uruchomienia modułu e-PR z nowej funkcji platformy WhitePress skorzystało ponad 170 firm. Tworzenie i codzienna obsługa wirtualnych biur, zarządzania bazami dziennikarzy oraz promocja informacji prasowych na stronie www.biuroprasowe.pl jest bezpłatne. Od dziś klienci platformy wykorzystać będą mogli pierwszą, płatną (nieobowiązkową) usługę umożliwiającą promowanie w efektywny sposób wybranych notatek prasowych.
Uruchomienie kampanii zajmuje mniej niż pół minuty, promocja odbywa się w rozliczeniu CPC (Stawki wynoszą 40-60 groszy za odsłonę). Dzięki integracji z siecią ContentStream pozyskiwany ruch w naszym biurze prasowym jest wysokiej jakości.
„Od teraz merytoryczne i atrakcyjne wirtualne biuro prasowe ma szansę walczyć o popularność ze stroną internetową firmy, dzięki rozwiązaniom, które wprowadzamy dla naszych klientów” - mówi Paweł Strykowski z WhitePress. „Firma prowadząca wirtualne biuro prasowe powinna zadbać o jak największą promocję treści. Podstawowymi odbiorcami notek prasowych są dziennikarze, jednak w wielu przypadkach warto pokusić się o dotarcie do szerszej grupy odbiorców”.