Projekt skierowany zostanie do agencji SEO oraz agencji interaktywnych korzystających z usług pozycjonowania. Główną zaletą projektu „Nowa Koncepcja SEO” stanie się możliwość weryfikacji dotychczasowych działań oraz możliwość planowania długofalowej polityki pozycjonowania z obustronną korzyścią. Projekt skierowany zostanie zarówno do osób dopiero wdrażających się w tematykę content marketingu, SEO czy ePR, jak również dla zaawansowanych specjalistów SEO, chcących poszerzać swoje horyzonty.
Jednym z założeń projektu jest prowadzenie otwartych szkoleń i webinariów edukacyjnych o tematyce pozycjonowania. Ponadto utworzona zostanie specjalna strona zawierające porady, wzory dokumentów czy ważne informacje. Obejmujący stanowisko Product Managera Tomasz Stopka odpowiedzialny będzie również za dialog z firmami i osobami zajmującymi się marketingiem w wyszukiwarkach.
Tomasz Stopka w swoim bogatym portfolio pochwalić może się pracą specjalisty SEO w grupie Onet. W ostatnim czasie piastował stanowisko szefa działu SEO w AdSEO – marce grupy Adweb. Stopka to również prelegent oraz organizator wielu cenionych wydarzeń branżowych („SEO Hangout on Air”). Wieloletnie doświadczenie Tomka w prowadzenia webinarów, organizacji spotkań, marketingu internetowego czy prelekcji znakomicie komponują się w procesie projektu edukacyjnego nt. content marketingu platformy WhitePress.