Notki prasowe z wysokiej jakości ruchem
Od dziś każdy użytkownik wirtualnych biur prasowych WhitePress ma możliwość w prosty sposób uzyskać wartościowy, tematyczny, a przede wszystkim niedrogi ruch. To nowatorskie rozwiązanie tego typu w Polsce.
2015-11-04, 13:44

W przeciągu dwóch miesięcy od uruchomienia modułu e-PR z nowej funkcji platformy WhitePress skorzystało ponad 170 firm. Tworzenie i codzienna obsługa wirtualnych biur, zarządzania bazami dziennikarzy oraz promocja informacji prasowych na stronie www.biuroprasowe.pl jest bezpłatne. Od dziś klienci platformy wykorzystać będą mogli pierwszą, płatną (nieobowiązkową) usługę umożliwiającą promowanie w efektywny sposób wybranych notatek prasowych.

Uruchomienie kampanii zajmuje mniej niż pół minuty, promocja odbywa się w rozliczeniu CPC (Stawki wynoszą 40-60 groszy za odsłonę). Dzięki integracji z siecią ContentStream pozyskiwany ruch w naszym biurze prasowym jest wysokiej jakości.

Od teraz merytoryczne i atrakcyjne wirtualne biuro prasowe ma szansę walczyć o popularność ze stroną internetową firmy, dzięki rozwiązaniom, które wprowadzamy dla naszych klientów” - mówi Paweł Strykowski z WhitePress. Firma prowadząca wirtualne biuro prasowe powinna zadbać o jak największą promocję treści. Podstawowymi odbiorcami notek prasowych są dziennikarze, jednak w wielu przypadkach warto pokusić się o dotarcie do szerszej grupy odbiorców”.

KONTAKT / AUTOR
Paweł Strykowski
CEO
WhitePress
695863031
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.